30 mars 2010

fråga yoda



Jag har tidigare skrivit om mina skrivbordskompisar, och det senaste tillskottet är Yoda. Man kan fråga honom om vad som helst, och han svarar med Jediriddarens klokhet... :)

(Han funkar som en magic 8 ball, när man skakar på honom och sen vänder honom upp och ner, får man svar på sin fråga.)

De fyra svaren är:

1. "May the Force be with you!"

2. "Do or do not... there is no try."

3. "Not, if anything, to say about it I have."

4. "Message from the dark side there is."

Yodas kompisar är: Råttis, Smurfarna, Luigi&Guido, Ullis och Sigge.

2 kommentarer:

Susanne sa...

Kommer bort i morgon för jag har en hel del funderingar som jag behöver ha svar på ;)

Mamman på väg sa...

*fnissar* Jag älskar nummer tre. Hej förresten! Jag hittade hit, via Magnus, på Facebook. :)