23 mars 2012

pophjältar i vacker byggnad

Idag var jag och gamla nationskompisen Marianne på aw på Fotografiska. Det var första gången jag var där och jag gillade stället väldigt mycket. Fina utställningar och bra mat. Jag har en gång i tiden jobbat i detta hus, eftersom projektkontoret för Globen låg här, så det var kul att vara tillbaka i fina gamla Tullhuset.


Dessutom var det kul att se gamla hjältarna Docenterna. Joppe var i högform och även de andra gjorde superbra insatser. En blandning av nytt och gammalt och jag var helt såld. Blev 25 på nytt och snodde tom med mej spellistan, för att ha koll på vilka låtar som spelats.



Jag gjorde förståss en spotifylista: Docenterna på Fotografiska eftersom alla låtarna fanns där, visserligen ibland med fel sångare, men man kan inte få allt!

Inga kommentarer: