26 augusti 2013

medeltida stödprojekt


Jag gillar ju sen länge Medeltidsveckan på Gotland och är så glad att det är fler som gör. Kapitelfilm är så förtjusta i mtv att de gjorde en film, 7 dagar. Den bekostades delvis med insamlade medel. Jag var en av dem som betalade in en summa för att filmen skulle bli klar. Nu har den kommit och den är lika fantastisk som jag hoppades på. Så spring och köp den om ni gillar Medeltidsveckan!

Eller rättare sagt gå in på Kapitelhusgårdens webbshop och köp den!


Kapitelhusgården, ja. Ett annan av mina medeltida favoriter! Jag är förståss med i deras vänförening och är så glad att de fortsätter att utveckas och bara bli bättre och bättre.

Läs mer om dem på deras fina webbplats: Kapitelhusgården

Jag har tidigare skrivit ett blogginlägg om Vänföreningen på Kapitelhusgården.

Inga kommentarer: