23 april 2009

tavlor på plats

Den här veckan har vi här hemma haft rekord i att hänga nya tavlor!

Vi köpte två tavlor på jobbets vernissage, och då vann jag också ett presentkort på inramningar, så jag lämnade in två grafiska blad och så fick jag en tavla i födelsedagspresent. Alltså 5 tavlor som skulle få nya platser i vår lägenhet...



Så här blev det:
Raijas vindruvstavla får dela vägg med Beates datortavla, Lisas ängel får hänga ovanför Magnus farfars lilla byrå och Edgars hus får ett eget hörn i vardagsrummet. Kerstins ystra kalv får dela vägg med Matildas lamm och Elisabeths vackra kärlekspar får plats i vårt röd-vita sovrum.

Jag känner mig riktigt nöjd med resultatet! Åh, vad det är kul med ny konst på väggarna, det gör mig så glad!

1 kommentar:

BP sa...

Vad snyggt det blev!!!