6 mars 2009

frulle på rival

Återigen dax för efterlängtad frukostdejt med maken. Idag valde vi Café Rival vid Mariatorget.



Det var mysigt och vi hade det så trevligt, där vi satt och drack vår latte tittandes ut på det gråa Mariatorget. Men det var inte så bra som jag hade hoppats. Mackan var god, bra bröd från det egna bageriet, men fantasilöst pålägg. Kaffet gott, men utan finess och 70:- är lite för dyrt för juice, latte och en fralla...

Så betyget blev genomgående 3:or, för kaffe, macka och prisvärdhet.





Men dom får ett stort hjärta för miljön, mysigheten och kändisspaningen!



För vi såg både Kattis Ahlström och Staffan Götestam.



Fast det var kanske inte var så konstigt, för när jag bild-googlade efter Rivals logga, snubblade jag över en intervju med Kattis, där hon säger: "Och på Rival är jag nästan konstigt mycket! Deras kafé är väldigt bra."

Kolla in hela intervjun med Kattis Ahlström på Alltomstockholm.se, (där jag också lånade fotot av henne).

Bilden på Rivals skylt hittade jag på utmärkta sajten Cafekartan.se

Inga kommentarer: