14 mars 2015

est är fest, est är bäst...


På kvällen igår, fortsatte firandet av Estniska skolan med fest för fd elever och andra som kände sig manade, t ex jag. Jag gick aldrig själv i skolan eftersom jag bodde i Uppsala, men var på kollo och scoutläger ihop med många av eleverna. En av mina kollokompisar Teet var dj och spelade musik från varje årtionde en timme i taget. Vi dansade förståss mest under 70- och 80-talstimmarna...


Ester är bra på att ordna fester och detta var inget undantag. Jag hade jätteroligt och träffade flera gamla kompisar, men också många av föräldrarna i mina barns klasser.


Ett av de roligare inslagen på festen var en selfiebox. Där man kunde ta gammaldags fotoautomatbilder. Komplett med en stor låda utklädningsgrejor. Alla gick all-in och fotade sig på de mest märkliga sätt. Här är jag och kompisen Madli.


Blogginlägg 14 av 100 i #Blogg100

Inga kommentarer: